Communication technologies: knock-out in advertising?

Authors

  • Goiamérico Felício Carneiro dos Santos Universidade Federal de Goiás (UFG)

DOI:

https://doi.org/10.5216/c&i.v6i1.24182

Keywords:

communicaiton technologies.marketing.propaganda.

Abstract

The growth of new markets and the transformation of economic concepts and strategies lead to new modus vivendi and new modus operandi in many aspects os life. The new communication technologies change the propaganda business and some questions must be answered: are the propaganda and publicity professionals able to face these challenges?

Downloads

Download data is not yet available.

Author Biography

Goiamérico Felício Carneiro dos Santos, Universidade Federal de Goiás (UFG)

Dr. em Letras e prof. do curso de Publicidade e Propaganda e Coordenador de Pós-Graduação (Lato Sensu) em Assessoria em Comunicação da Faculdade de Comunicação e Biblioteconomia da Universidade Federal de Goiás.

Published

2013-05-14

How to Cite

SANTOS, G. F. C. dos. Communication technologies: knock-out in advertising?. Comunicação & Informação, Goiânia, Goiás, v. 6, n. 1, p. 11–29, 2013. DOI: 10.5216/c&i.v6i1.24182. Disponível em: https://revistas.ufg.br/ci/article/view/24182. Acesso em: 17 jul. 2024.

Issue

Section

Artigos