Produção escrita escolar: sem ressonâncias dialógicas
DOI:
https://doi.org/10.5216/sig.v18i2.2791Abstract
Este trabalho pretende apresentar uma análise sobre a produção escrita de vestibulandos. A partir da análise de quatro textos, nossos dados evidenciaram dificuldades derivadas do processo de leitura e escrita sem perspectiva interacional.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2007-12-12
How to Cite
PETRONI, M. R. Produção escrita escolar: sem ressonâncias dialógicas. Signótica, Goiânia, v. 18, n. 2, p. 353–379, 2007. DOI: 10.5216/sig.v18i2.2791. Disponível em: https://revistas.ufg.br/sig/article/view/2791. Acesso em: 24 nov. 2024.
Issue
Section
Article
License
Author (s) authorize Signótica to publish an article, if accepted, signing its contribution as original and not submitted to another publisher for publication. In case of acceptance and publication, Signótica's articles are Creative Comons BY-NC-ND (Attribution + Non-Commercial + Non-Derivatives)